nathalievh.reismee.nl

Roadtrippin'

Hallo! Even een korte update. Na een verblijf van 2 dagen in Boise ben ik richting Idaho Falls gereden. Dit was direct een reis van vijf uur, maar het viel mij gelukkig nog niets tegen. Idaho Falls is een wat groter plaatsje met blijkbaar een hele mooie waterval. Nou dat laatste viel heel vies tegen. Het was een waterval, deels aangelegd door mensen. Gauw doorgereden dus. Een planning was er nog niet bepaald dus ik ben naar de rand van Grand Teton gereden en heb daar in een minuscuul plaatsje genaamd Driggs overnacht. Een erg schattig motel en de eigenaresse was erg vriendelijk. Wederom weinig mede reizigers echter. Vervolgens ben ik in noordelijke richting naar West Yellowstone gereden. Hier ben ik heb ik mijn eerste echte beer gezien (weliswaar in een opvanghuis maar toch!). Vervolgens ben ik mij vanaf west Yellowstone gaan oriënteren in de nationale parken. Hier heb ik prachtige natuur gezien en indrukwekkende dieren (veel bizons, herten, een beer etc.). Na een dag daar te zijn geweest ben ik naar Grand Teton gegaan en doorgereden richting Salt Lake City. Een hele mooie stad gelegen in de bruin getinte bergen. In zo'n grote stad moesten er wel goede hostels zijn volgens mij. Helaas verkeerd gedacht, de meeste mensen in het hostel waren dakloos en ex-verslaafden. Na drie dagen in Salt Lake City te zijn geweest ben ik naar het toeristische plaatsje Moab gegaan. Vanaf daar schrijf ik dit dan ook. Een overweldigende rit met als eindbestemming een super leuk hostel met allemaal jonge reizigers! Heerlijk dus. Gisteren in de namiddag ben ik naar Arches National Park geweest en ook dat was fantastisch. Ik kijk dan ook al erg uit naar Zion en de Grand Canyon. Met name de laatste moet nog grootser aanvoelen lijkt mij. Vandaag ga ik naar Mesa Verde, een oude indiaanse ruïne. Vroeger bouwde zij hun huizen in de rotsen, en het geval is dat dit nog erg goed bewaard is gebleven. Hier kijk ik dus wel naar uit! Ik ga mij nu gauw klaarmaken en nog flink genieten van dit alles. Over zo'n drie weken ga ik namelijk alweer naar huis! Liefs,

Reacties

Reacties

Anjo te Velde

Hoi Nathalie, wat een prachtige foto´s weer. Jij ziet wat van de wereld hoor. Prachtig. En bevalt de auto nog goed? (Als je hem tenminste vinden kunt, haha) Veel plezier nog en gedraag je netjes hoor. Trouwens nog bedankt voor je kaartje, erg leuk. Genieten nog en tot ziens.

Jeanet Hemeltjen

Hoi Nathalie
Geniet je nog lekker daar .
Fijn he zelf een auto. Maar dan moet je er wel beter op letten. Nog bedankt voor het kaartje, en Bas doet goed zijn best hoor.
Heb je al gehoord dat hij alweer gescout is voor de KNVB?
Volgende week dinsdag moet hij naar Columbia voor een wedstrijd.Nou Nathalie geniet nog lekker even ,want het is zo weer voorbij. Pas goed op jezelf.
Ik had alleen wel een felicitatie van je verwacht (23 oktober jarig)???? Grapje hoor Nou tot gauw maar

Groetjes Jeanet Hemeltjen en de anderen.

marion van den berg

Hey Nathalie, Wat heb jij straks een hoop om op terug te kijken zeg, geweldig. Ben je Yogi Bear nog tegengekomen in Yellow Stone? Wat rijd je in mooie bolides zeg, zou er haast jaloers op worden. Heb je nog leuke mensen ontmoet, waar je mee op pad kunt gaan? Als je straks weer thuis bent en je hebt tijd willen we graag al je verhalen horen hoor! Voor nu moet je vooral blijven genieten. groetjes, Marion en de family.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active