nathalievh.reismee.nl

Bijna richting de VS!

Nog zo'n twee weken in de prachtige Canadese Rockies en dan ga ik m'n reis vervolgen richting de States. 9 oktober zal m'n laatste werkdag hier zijn, vervolgens ga ik 11 oktober richting Calgary om daar ook een dagje te spenderen. Vervolgens vlieg ik 13 oktober naar Boise, Idaho. Vanaf daar zal ik een auto huren en mijn reis vervolgen door de nationale parken van de VS (oa Yellowstone, Grand Canyon, Zion, Seqouia, en Yosemite). Daarnaast ga ik uiteraard ook even naar Las Vegas en mocht de tijd het toelaten ook naar Los Angeles. Ik eindig in San Francisco, waar ik op zaterdag 12 november weet terug zal vliegen naar Nederland. Aangezien we niet zo vaak naar de stad gaan hier, hebben we hier thema feestjes. Voor vier weken geleden hadden we een "Trailer Trash Party". Kortom sletterig verkleden. Een iemand had wat mij betreft gewonnen hiermee (zie foto in nieuw toegevoegde album). Ik heb deze avond Nederland ook flink gepromoot door (niet geheel nuchter) Heienken bij iedereen aan te bieden. Ik geloof dat ze het wel konden waarderen, haha! We hebben 30 september hier ook een Haloween party, net als we 8 oktober een Thanksgiving-diner hebben. Dat houdt het allemaal wel leuk en gezellig. Daarnaast was het, met name in het begin, een makkelijke manier om iedereen te leren kennen. Haloween wordt hier, net als in de VS, groots aangepakt. We hebben de dag ervoor een pompoen-uithak-wedstrijd en de dag zelf gaat iedereen verkleed. Ik zal dus ook een mooi kostuum moeten kopen! Er zijn prijzen voor de beste groepskostuums, het meest enge kostuum en het meest sletterige kostuum. Om de eer hoog te houden als Russian Model ga ik uiteraard voor de laatste prijs ;)!  Daarnaast moest ik afgelopen dinsdag afscheid nemen van twee vriendinnen van hier. We hebben ze dinsdag ochtend (5 uur) naar Jasper gebracht. Afscheid nemen was niet zo heel leuk, maar één van de twee, Brittany,  komt in 2013 naar Nederland, niet een heel lang afscheid dus.  Omdat je iedereen hier 24/7 ziet, maak je veel sneller (hechte) vrienden dan in Nederland, hoewel ze nog niet kunnen tippen aan mijn Nederlandse vriendinnetjes hoor ;).  Mijn volgende blog zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden voor mij vertrek hier. Eigenlijk begin ik mij hier net een beetje thuis te voelen, ik ben dan ook benieuwd hoe het afscheid hier zal zijn... Anderzijds ga ik een super gaaf avontuur tegemoet in de VS! Lichtelijk gemengde gevoelens dus, hoewel het enthousiasme voor de VS wel overheerst! Nou bedankt voor jullie aandacht weer. En tot over zo'n zes weken alweer!  Liefs, Nathalie 

Reacties

Reacties

Jennifer

Klinkt goed en geniet nog even van je tijd daar.

X

jeanine

11 november mevrouw van hal?? Dan kom je weer back.. Ik weet dat je me mist maar zo snel gaat het niet. Xxx xxx jeanine

Anjo te Velde

Zo te horen heb je het nog prima naar je zin daar. Geniet nog van je laatste weken en groetjes van de hele fam.
P.S. Wat betreft die laatste prijs, dat zal wel lukken. haha

oma van Annemarie

Hoi Nathalie, wat leuk om weer iets van je te lezen. Wat een avonturen beleef je toch zeg. En wat gaat de tijd snel, sjonge sjonge over een aantal weken ben je al weer terug, niet te geloven! Zul je voorzichtig zijn tijdens je nieuwe avontuur want we willen wel weer dat je veilig terug komt in Apeldoorn hoor, Geniet nog maar lekker hoor. Veel liefs en tot ziens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active