nathalievh.reismee.nl

Let's get to work (Part 2)

Ik ben gisteren, na een week van fanatiek solliciteren, eindelijk gebeld door een bedrijf. Het was een merchandise-shop, in het Jasper National Park. Ik adviseer jullie deze naam niet te googlen, want jullie worden dan geheid jaloers :). Het betreft een functie waarbij ik kortweg spulletjes moet verkopen, de vakken moet bijvullen etc.. Ik zal daar sowieso tot 22 september kunnen werken, maar misschien, mocht het seizoen nog aanhouden wat langer.

Daarnaast is de accomodatie daar geregeld, we zitten met +/- 80 personen op een verblijf daar en ik krijg mijn eigen kamer (en gedeelde badkamer met 1 ander). Heerlijk dus! Daar kijk ik al enorm naar uit... Zo veel beter dan zo'n dorm-room met 6 anderen haha. Ik krijg ook 3 maal per dag een maaltijd, dat zit er allemaal bij in. Daarnaast krijg ik gewoon nog prima betaald, klinkt allemaal veelbelovend. Hoewel ik nog wel wat huiverig ben na mijn laatste ervaring, zal dit vast beter gaan (het is sowieso socialer met 80 mensen, en mijn bazin klonkt niet als een botte boer).

Ik vertrek morgenrond 6 uur richting Jasper en zal dan om half 7 's ochtends daar aankomen. Tamelijk lange reis voor de boeg weer, maar vast en zeker door een heel mooi landschap. Eenmaal op mijn bestemming aangekomen heb ik nog 1 dagje om even rustig aan te doen. Daarnaast hoorde ik van Claire (de bazin) dat we deze week een etentje hebben zodat ik de andere werknemers goed kan leren kennen in een rustige omgeving. Dit doen ze geloof ik niet in Nederland, het klinkt als een erg warm welkom dus!

Ik heb er nu toch wel erg veel zin in! Lekker settelen daar en aan de slag, dat had ik wel nodig na 2 weken van mensen die komen en gaan...

Claire waarschuwde mij wel dat de internet verbinding daar beroerd is, dus ik ben benieuwd of ik nog wat van mij kan laten horen als ik daar ben ;). Ik ga mijn best doen in ieder geval doen en we zullen het zien!

Ohja vandaag ben ik, om te vieren dat ik een baan heb, samen met een kamergenootje naar het aquarium geweest. Dat was echt leuker dan verwacht! Ik heb o.a. een dolfijnen show gezien, haaien, anaconda's, een enorm zeeschildpad, tarantula's (minder leuk...) en lieve Finding Nemo visjes :). Ik zal proberen om deze foto's vandaag nog te plaatsen.

Tot spreeks allemaal.

Liefs Nathalie

Reacties

Reacties

Aart

Klinkt erg goed allemaal!

En WOW wat een park is dat zeg!!

Veel plezier! En je weet het, als je een beer tegenkomt: gewoon je ogen dicht doen en doen alsof je er niet bent!

Greets!

Richard

Sweet! dat Park staat bij ons op de route volgens mij! dan kan ik bij jou souveniers kopen :D

Aart

Hé...... hahaha! Krijg ik net een mail binnen!!!

------------------

From: Nicole Russ
Sent: Saturday, July 14, 2012 1:06 AM
To: info@100voetbal.nl
Subject: Reference for Nathalie van Hal

Dear Mr. Knoppert,





Thank you very much for taking your time to assist us with the reference check of Nathalie van Hal. Nathalie has given us permission to contact you with regard to a reference check. While we would prefer to speak with you, we are sure that you will understand that it is not always possible.



As an employer, we know that you will understand the importance of the reference check. For our purposes they usually confirm to us the information that we have already collected from the candidate, but often we discover other strengths and weaknesses that the candidate may have.



It is extremely important to us that we place our candidates in the ‘right’ environment, this means truly knowing what works for them and what does not. This includes management style, environment, how they deal with criticism and more.



You will find the reference check form attached and we would greatly appreciate it if you could spend 15 minutes completing this with as much information as possible.



Thanks for you time and we look forward to your reference reply.





Nicole Russ
Branch Administrator



The Placement Group

Suite 1210 - 333 Seymour St.
Vancouver, BC V6B 5A6
Direct 604.630.5427

Main 604.689.7717 | Fax 604.683.6440

nruss@pgstaff.com | www.pgstaff.com

Anjo te Velde

Ziet er goed uit hoor Natje, nu gaat natuurlijk iedereen googlen, haha.
En je moet maar denken, slechter als de vorige keer kan haast niet. Veel plezier daar en geniet ervan, voor je het weet ben je weer in Apeldoorn.
Groetjes van ons allemaal uit een koud en nat Hollriede.

marion.vandenberg@tiscali.nl

Hoi Nathalie,Als ik dit alles zo bekijk moet ik nog maar zien of je nog wel terug komt naar Apeldoorn. Fantastisch lijkt me waar je nu heen gaat, prachtige natuur en volgens mij een goede baas en arbeidsvoorwaarden. Gelukkig voor je, en met 't aanpassen zal het zeker gaan lukken! Succes! Marion

Jeanet Hemeltjen

Hoi Nathalie We hopen dat dit een beter baantje is.
Heb je het erg naar je zin. Geniet er maar lekker van,je bent zo weer terug in Nederland. groetjes van de Hemels uit Teuge......

conny huttinga

Hoi Nathalie,
Uit eigen ervaring weten eefko en ik dat het Jasper National Park echt schitterend is, geniet er maar met volle teugen van. Super dat je zo`n kans krijgt!!!!

Saskia Horlings

Hoi Nathalie,
Wat een mooi nieuw avontuur ga je tegemoet. Geweldig om in zo'n mooi part te mogen werken. Heel veel plezier.
Liefs uit een heeeel regenachtig Apeldoorn Groetjes van ons allen

Annemarie

Wow Nath!! Super gaaf park zeg!! Ben ik toch wel een beetje jaloers dat ik niet naar Canada gegaan ben. En dat baantje, salaris en onderkomen klinkt allemaal heel goed joh. Beter dan zo´n enge boer. xx

Fredy

Wat heb je al veel mee gemaakt en je had nog wel meer beleven en zien. Een hele fijne tijd en blijf je volgen. Liefs xx

Enid

Ooooh fijn Nathje!! Ik ben benieuwd hoe je werk bevalt!! Heeerlijk om je verhalen te lezen! Hang je al een beetje de RM uit daar? X

Sonja

Hoi Nathalie, goed om te lezen dat je je prima vermaakt. Canadezen zijn relaxte mensen. Wij vliegen morgen weer terug naar Nederland. We hebben beren, walvissen en orca's gezien en natuurlijk heel veel prachtige wildernis. Dat vind je hier nog volop. Vooral elke avond kampvuren bouwen en eten maken op de firepit was geweldig.

Ik ben benieuwd wat je van de Icefield parkway naar Jasper vindt. Het schijnt een van de mooiste wegen van de wereld te zijn. Ik vond het weer een geweldige reis.

Hoop gauw weer wat van je te lezen.

Bye for now
Sonja

Jenneken

Heee Nathalie!
Wat gaaf dat je aan de slag kunt in Jasper! Dat is zooooo'n mooi nationaal park! Ik ben er vorig jaar geweest! Heb je al beren gezien? :)
Ga je nog naar de plaats Whistler? Dat lijkt me echt wat voor jou!
Ik ben nu alweer benieuwd naar je volgende verhalen!
Groetjes Jenneken (van Verpleegkunde? :P)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active