nathalievh.reismee.nl

Boise, Idaho en haar hostels.

Hoi hoi, Daar ben ik weer, en ditmaal vanuit de Verenigde Staten. Ik ben gisteren rond vier uur s middags aankomen in Boise na een rustige eerste vlucht en een gezellige tweede. Na kort wachten kon ik m'n backpack al van de band afplukken en dus m'n auto ophalen. Eenmaal aangekomen bij m'n auto was ik positief verrast. Een behoorlijk nieuwe Dodge Avenger stond er voor mij klaar (zie foto's). Na even het een en ander uitgevogeld te hebben aan de auto ging ik op zoek naar m'n hostel. Eenmaal aangekomen op de juiste straat ging het zoeken van start. Jullie raden het al, geen hostel te bekennen. Helaas was m'n telefoon leeg, en vreemd genoeg wist geen enkel persoon in Boise waar het hostel moest zijn. Vijf van de 20 gevraagde niet eens wat een hostel was. Gekke Amerikanen. Ik, koppig als ik was, bleef doorzoeken en vragen. Ik wilde immers geen $100 uitgeven aan een hotel. Uiteindelijk wist de vierde taxichauffeur waar ik moest wezen. Hij reed mij er zelfs gratis naar toe (één van de eerste fatsoenlijke Amerikanen die ik tegen kwam). Eenmaal aangekomen bij het hostel in een achterstraatje bleek deze vol te zitten! Na twee uur zoeken naar het hostel was ik behoorlijk moe en klaar met de situatie zoals die er was. Gelukkig had de taxichauffeur mij twee adressen gegeven met goedkope motels. Eenmaal terug gekomen in de parkeergarage bleek m'n auto weg te zijn! Ik zag na een minuut een bordje met daarop dat auto's weggesleept werden als ze daar zouden staan. Vreemd genoeg had ik het bordje niet gelezen toen ik hem parkeerde. Uiteindelijk keek ik nog een keer goed om mij heen en besloot ik een verdieping lager te gaan kijken. Jullie raden het al, daar stond ie. Haha, het zal wel vermoeidheid zijn geweest. Het motel was uiteindelijk precies zoals de naam aangaf, Budget Inn. Prima voor een nachtje wel. Betreft de Amerikanen hier, deze zijn al totaal anders dan de Canadezen. Gisteren in Boise wilde sommige mensen gewoon doorlopen als ik ze al aansprak. Wel even wennen, maar misschien ligt dat aan de plaats waar ik nu ben. Momenteel verblijf ik in een hostel net buiten de stad en ik ben de enige helaas, verder is het wel een gezellig huisje. Desalniettemin raad ik hostels in Boise af aan iedereen die hier wilt rondreizen haha. Morgen ochtend vertrek ik met m'n vandaag gekochte Carkit naar Grand Teton National Park. Het hostel ga ik nu per direct boeken aangezien het anders misschien wel weer vol zit. De omgeving hier is trouwens nog niet zo extreem, er is veel zand en een af en toe wat heuvels. De zonsondergangen zijn wel bijzonder mooi, deze ga ik morgen dus uitgebreid bekijken op m'n weg naar Grand Teton N.P. Na een minder start hoop ik dus op een goed vervolg. En als dat niet het geval is, ach ik laat mij niet zo snel het veld uit slaan ;). Ik leer nu al, al ziet het er somber uit, er is altijd wel een oplossing! Ik zal zo nog wat foto's online zetten van de laatste paar weken. Liefs, Nathalie.

Reacties

Reacties

Marjolein

Het is altijd fijn om de week te beginnen als je iemand goed uit kan lachen!

Geniet nog maar even!

Anjo te Velde

Dat kan ook alleen Nathalie maar gebeuren om haar auto op de verkeerde verdieping te zoeken.
Geniet nog van je laatste weken en groetjes van ons allen.

Hennie

oh, Nathalie, je bent me er ook een.
Zo kom je straks nog wel meer dingen tegen, maar dat hou je nu zeker wel voor je!!!!!!!!!!

Geniet nog maar lekker,

oma van Annemarie

Hoi Nathalie, wat heerlijk om eer wat van je avonturen te lezen joh, wat het verschil tussen de Canadezen en Amerikanen betreft, komt me heel bekend voor. Jaren geleden hebben wij Canada met auto de reis gemaakt naar Florida en ontdekt dat de benadering tussen die twee heel verschillend is. Wen er maar aan deze laatste tijd. Leuk verhaal van die auto (zou mij ook gebeurd kunnen zijn) maar dat komt door de leeftijd!!!! Geniet nog lekker meisje, nu kan het nog. Liefs, Oma de Zwart.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active